L 200 - Strana 2

L200 - Strana 2

PREPUSTITE SE DIVLJOJ PRIRODI

Vožnja po vrhu planine ne znači da morate da ostavite svu svoju tešku opremu u njenom podnožju. A prevoz glomaznog, teškog tereta Vas sigurno neće sprečiti da krenete prečicom kroz to blatnjavo polje. Ili hoće? Gradeći na izvanrednom uspehu svog prethodnika, L200 iznova odredjuje pikap kao snažno transportno vozilo.

Sa menjanjem brzine za jednu ili tri, sa povećanom snagom motora i poboljšanom pokretljivošću, stvarno zadovoljstvo dolazi sa novim dinamičnim linijama i luksuznim prostorom L200. Samo zato što otkrivate tajnu neobuzdane snage i moći, ne znači da ne morate i da izgledate jako dobro.

 

Tradicija pick-up vozila u Mitsubishiju duga je tačno 65 godina. Još davne 1946 godine proizveden je prvi primerak trokolice nazvane Mizushima koja beleži nosivost od 400 kilograma. Sledeća važna godina u razvoju pick-upova je 1959 kada Mitsubishi premešta motor napred. Godine 1967 predstavljen je Colt pick up s nosivošću 600 kg. Već 1978 godine stiže prvi model nazvan L200 s nosivošću jedne tone. Slede tri generacije koje dodatno učvršćuju imidž, te je Mitsubishi L200 godinama najpopularniji strani pick-up u SAD, a 2006 godine je čak osvojio i prestižnu nagradu Raider kojom pokazuje u kolikoj meri zadovoljava ukus američkih kupaca.

Novim modelom Mitsubishi se nastoji nametnuti i ostalim tržištima, pa se za četvrtu generaciju L200 kaže da je stvoren po ukusu evropskih kupaca. Drugim rečima kupci na starom kontinentu cene prostranost i upotrebljivost ovakvih vozila, ali ne žele prevelike dimenzije.

Drage su im i tehnološke poslastice, te kvalitetna vozna svojstva. Novi L200, primera radi krugom okretanja od samo 11,8 metara prilično odmiče od dosadašnjeg merila ovih lako-komercijalnih vozila. Upečatljiv izgled pick-up-a iz kuće s tri dijamanta definitivno je inspirisan pobedničkim Pajerom Evolution koji beleži 13 pobeda na najprestižnijoj pustinjskoj trci Dakar.

 

Novim modelom popularne L200 serije Mitsubishi nastoji zadržati titulu najpopularnijeg pick-up vozila u Evropi. Zbog toga su za krajnje korisnike pripremili pregršt korisnih rešenja.

Potpuno su novi sistemi stalnog pogona na sva četiri točka nazvan Superselect, kao i kontrole proklizavanja pogonskih točkova, kao i sistem elektronske stabilnosti vozila, što je presedan među pick-up vozilima. Novost je i dizelski Common rail motor koji zadovoljava Euro 5 norme. Iz zapremine od 2,5 litre razvija 178 konjskih snaga pri 4000 o/min, uz 400 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 2000 o/min.

Takva mašina ne nudi najveću snagu u klasi, ali s odnosom 10,6 kilograma po jednoj konjskoj snazi svakako nudi najbolji korisni odnos.

 

Uz uvek jednak tlocrt od 518 x 180 cm Mitsubishi L200 nudi dva različita karoserijska oblika: Club cab i Double Cab. Osim izgledom najveće se razlike beleže dužinom teretnog prostora, koja varira od 181, sve do 151 cm. Nosivost je punih 1000 kilograma, dok težina prikolice može biti 2,7 tone, a sva tri tipa karoserije omogućavaju utovar Euro paleta. Stabilnost tržišta pick up vozila u Evropi sve je veća. Unutar Evropske unije tržište pick up-ova beleži stalni rast. U toj masi potrošača koji sve više kupuju automobil koji im bolje zadovoljava životne potrebe Mitsubishi beleži udeo od 16,4 posto sa zdravom tendencijom rasta.

Dodamo li tim uspesima i podatak da više od 350.000 prodanih primeraka aktuelne L200 serije u proteklih deset godina, uspeh je još veći, te je sasvim jasno zašto je Mitsubishi aktuelni evropski lider u segmentu pick up vozila. Novi L200 predstavlja modernu interpretaciju Mitsubishi Motorsovog pick up-a s nosivošću jedne tone prema evropskom ukusu.

Ovo je vozilo koje kombinuje snagu i robusnost s lepotom pick-up-a. Po pitanju komfora, tehničkih karakteristika, 4x4 pogona i sigurnosti nudi nivo koji danas imaju sva moderna SUV vozila. Iako pick up, Mitsubishi L200 jedan je od sedam novih modela koje je Mitsubishi Motors Company predstavio u proteklim godinama, pokazavši i na taj način snagu svog novog oblikovanja.

 

 

   << POČETAK PREDHODNA 1  2 SLEDEĆA KRAJ >>